Runt Öland på en dag...

Igår bestämde vi träff, jag Isa, Åsa och Sara en tripp på Öland. Vi hade med oss Ollie och Svante, en liten lurvig sak. Söt som få. Shitzu på 8 år, som Ollie tyckte väldigt mycket om, Svante påminde nog om Ludde, mormors hund. Vi körde mot ölandsbron och sedan mot östra sidan. 

Vi körde väldigt lugnt för att hinna se vår fina Ö. Här kommer lite bildbevis på hur fint det är på Öland sommartid.









Efter ett par timmars körning, blev damerna hungriga och åkte mot Borgholm och Pappa Blå. Alla fick i sig en varsin pizza, till och med Ollie och Svante. Det var dundergott och alla njöt förutom Isa som var bakfull från gårdagen. Onsdags slutade jag klockan 22oo och fick ryck på att göra något. Ringde till damerna och alla var på. Vi bestämde oss att bara tag med en hundring var för att vara på den säkra sidan att vi skulle kunna GÅ hem. Det slutade inte riktigt så, vi drog i oss en halv liter vin var och sedan blev det bira och cider. Och Isa började himla med ögona tidigt på kvällen. hehe NOOB! Men skoj hade vi!

Igår kväll ringer Hampus och vill ta nån öl på stan, men jag kände att jag fick nog i onsdags, hehe. Hoppas ni hade skoj! 


Snart kommer Froo och Tina från Norrköping. Froo ska på intervju på Öland så vi håller alla tummar och tår. För får hon det ska hon bo hos oss över sommarn. Måste fylla ut huset. På tal om huset så körde vi förbi den igår och gud vilken underbar trädgård. Vill flytta NUU!!!! Är så trött på den här röran vi lever i, det mesta är nerpackat och tomt känns det. Jag prioriterar inte direkt att det ska se fint ut hemma. Får överleva med skiten nån vecka till.

Nu ska jag klä på mig och kanske sminka mig lite, ser för djävlig ut.

Ta hand om varandra

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback