Snart så smäller det...

Jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen innan det är försent, eller man blir för full! Funderat på ett tag vad jag ska ha på mig, jag måste ju tänka på att jag ska köra brännboll och sedan ut. Så då får det bli två uppsättningar! Kanske kan gå som jag är till Skälbyhänget och sedan ha blåa från monki! 

Jag och Ante var en sväng nere på stan, sjukt mycket folk från kagg som säljer någon tidning som jag har glömt namnet på. Man blir ju riktigt störd av femtioelva ungar som vill få tidningen sålt. Men jag kom hem med en ny grå tröja från monki, då jag reklamerade den gamla då den krympte i tvätten. Det är aldrig några problem med monki-personal! 
Ante hittade Nudie jeans, skitsnygga stuprör på Companiet! Efter en trevlig men ganska snabb lunch på stan åkte vi till maxi för att införskaffa det sista inför grillningen. Smooth!!



Medan jag skriver tar jag lite spontana bilder med Iphonen och postar här, vädret är lite skevt idag. Men vi får hoppas på att det håller i sig.  Titta inte in dom skitiga fönsterrutorna! Jag har inga obligationer, bara prioriteringar!


Slutligen lite mongobilder på en själv...





Nu ser jag den hemska tapeten. Ska bli gutt och slippa den! 

18oo Skälby, be there or be squear! 

LOvE

Ivanna

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback