Tillåtelse att finnas där...

Ska börja jobba om några timmar tänkte att jag skulle städa lite innan, men det får luppen ta hand om. Jag somnade som en stock igår, sedan blir jag väckt av Ollie som vill ut och kissa strax innan klockan 3.oo. Tror du jag kunde somna om efter ha sett solen på väg upp och fått i mig en rejäl dos frisk luft. Det fick bli några avsnitt av the Office. 

Efter allt som hänt så tänker jag inte ge mig, så lätt blir du inte av med mig. If you walk out on me, i'll walk after you. Inte så att vi inte bråkat innan. Tror nämligen jag är den sista på denna planet som inte letar intresse i mina vänner. Vill bara ha en liten del av det vi en gång hade, vi är två individer med twisted minds. 

Får nog planera ut någonting bra för att fixa allt, nu ska jag nog ta en rökpaus.



Love 



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback