Uttråkad...

Nyvaken och känner att allt kittlar i kroppen, känner mig jättepeppad för att gå ut ikväll!!! Idag spenderades egen quality time på stan, hur skönt är det inte att gå på stan själv och inte ha någon att invänta eller kommentera. Självklart inleddes stan med Monki, känns som jag numera inte behöver skriva det, hittade två jättesöta toppar. Här är kruxet, jag hittade först den ena och sedan den andra, visade sig att det är samma tröja olika färg. Jag tyckte båda var fina så båda fick följa med mig hem! Tycker sånt är tråkigt egentligen, men det händer bara på Monki, jag har hittat mina favvisar!

Efter Monki och en latte fortsatte jag min jakt efter snygga pumps, den här staden är hopplös när det gäller skor...vill inte ha nåt fancy men inget för 299 spänn som jag vet går sönder efter en kväll i Kalmar. ARGHHH!

Det var sjukt med folk på stan, och när jag sprang förbi jobbet verkade tågen fullbokade. Snacka om galen helg! Tur att man är ledig! 


Snygg man är då när man precis vaknat! Kill me!


Måste skaka av mig krypen, återkommer!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback