Höstens mörker...

Vädret lovade sol idag på Öland, men icke! Vette sjutton varför jag är vaken men den senaste tiden har jag vaknat väldigt tidigt. Bror är på besök från Norrköping, vissa har det bra, höstlov och grejer.
Gårdagen gick åt att dona i trädgården, jag och Benjamin räfsade och slängde en hel del löv, sedan så fixade jag i ordning förrådet och garaget, så nu kan man äntligen köra in bilen. Ivanna hatar att skrapa rutor! Idag har Benjamin lovat att hjälpa Ante med en omorganisation av verktygen, och jag vill få mitt hår färgat!
Ikväll blir det antagligen fredagsmys med grannarna, måste åka ner till Färjestaden och inhandla lite godsaker. Nu blir det tidning och en kopp kaffe. Återkommer med trädgårdsfoton!
Hälsningar från ett mörkt Öland

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback