Höstens första dagar!

Igår kom början på hösten. Vi firar alltid in början på hösten med pappa, som fyller år. Jag älskar alla färger, lukten, kläderna, mys! Igår och idag har jag fixat i ordning framsidan, med nya blommor, prydnadspumpor och krans. Allt i höstens färger. Inomhus är det dags att byta ut gardiner, dukar och plocka bort allt som påminner om sommaren. Imorrn måste jag ta mig en sväng ner till bönderna och kolla om de har stora pumpor som man kan ha i uppfarten, man måste fixa allt innan skördefesten slår till! Här är dagens bilder.







Idag blir det överliggning i Karlskrona, men jag är hemma tidigt imorrn! Då ska jag fixa bänken vi har köpt och ante måste klippa gräset.



Ta hand om varandra!

Kommentarer

Stina

Vad fint du har gjort!! Kransen var ju superfin!! Hoppas du hade trevligt hos mor din! Vi ses till skördefesten!! Kram

21:13:38 / 2009-09-02 - http://oceanblog.blogg.se/

Ivanna

Tack tack, man måste kunna fördriva tiden när det regnar också! Börjar längta till skördefesten! Kram

10:33:58 / 2009-09-03 - http://punkrockmama.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback