Första dagen för resten av livet...

Vaknade nyss, bryggde kaffe och gick ut på altanen och tog en cigg. Med allt kvitter omkring mig och världens vackraste soluppgång insåg jag, att jag har allt! Mitt drömmhus, mina vänner, hälsa men framförallt mitt livs största kärlek att dela det med. Den bästa karl man kan önska sig! Älskar dig till stjärnorna och tillbax.

Det har hänt en hel del sedan jag uppdaterade bloggen sist, jag ska försöka hinna ikapp. Idag åker Ante till Göteborg, och helgen här hemma ska spenderas med nya möbler och inredning. Återkommer med bilder!!! Strax ska vi bege oss mot jobben, jag har en drömtur idag, 8-13! Sedan ska jag storhandla med grannen, City Gross, Ikea och dyl.

Älskar att vakna med den här underbara känslan om att livet är underbart!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback