Hösten är här...

Ja i alla fall på Öland. Jag avvaktar med höstdekorationerna ett tag till. Sommaren kan komma tillbaka! Jag har påbörjat lite nya projekt här hemma. Jag har lärt mig att sticka lovikavantar! Det ni, trodde ni inte! Jag blev jätteinspirerad av en kollega som nyligen också upptäckt det roliga med att sticka, och hur rogivande det är. Jag är redan klar med en, så nu återstår vänstervanten sen så har luppen egna lovikavantar. Jag ska sticka några torgvantar till mig också, sen kan ni komma med beställningar! Nu till hushållssysslor. Adjö!

Kommentarer

Stina

Yeah, you go girl!! =)

20:07:29 / 2010-08-16

ivanna

behöver dock hjälp med sockor!!!

08:40:56 / 2010-08-18

Stina

Jag vill komma till Öland NU!! Och vila upp mig lite... men det är inte långt kvar nu! =) Skördefesten here we come!! Snart iaf! ;)

16:02:12 / 2010-09-10



Name Mail Blog

Trackback