Kort update!

Sitter just nu i Borås och vet inte om jag är tillräckligt trött för att vila en stund eller för pigg för att sova! Men jag klarar mig! Idag var den första egna Funktion 58 turen aka. Tågmästartur avklarad! Är lagom stolt över mig själv, och jag klarade det utan någon försening! Woho för mig!

Veckan har mest gått åt att jobba, då jag flyttade på min lediga dag från tisdag till fredag, blev det direkt en intensiv vecka! Jag har inte varit ledig sedan torsdagen förra veckan, men nu så, en långhelg väntar!

Nu till helgen ska vi få besök av Svärmor och gammelmormor. De ville strosa på stan och undersöka några affärer. Sånt skadar aldrig säger Ivanna! Dom kommer på lördag och stannar till söndag. På fredag ska det blåsa rejält, risken finns att vi blåser igen! Imorse klockan 3.30 var det riktigt igensnöat på vägen till Färjestaden, det är knappt så att Volvon klarar dom drivorna!

Idag ska dagen ägnas åt tvätt och hund. Sedan ska det lagas fallafel! Mumma!

Jag får läsa lite tidningar sen en vilostund!

Puss och hej jag vet att du är gay!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback