Underbara dag!

Jag vaknade rätt så tidigt idag, så jag hann sparka lite med Ollie i solskenet! Idag är det en heldag på kontoret, typiskt när det är så underbart ute! Men en kort dag blir det, 9-15. 2009 bästa köp var en Vansbro spark. Fy fabian va roligt det är att sparka, speciellt när man har en stark hund och en bra sele!

Igår hade vi lite myspys hemma, vi ritade upp ett städschema och sedan så lagade vi köttfärspaj tillsammans. Igår var det en kvinnogöra dag för min del, fick rycka upp mig och ta itu med tvätthögen och dammsuga! Sedan gjorde jag lite mansgöra och började skotta i uppfarten! Samtidigt önskade jag mig en snöslunga från himmelen! Såg "Selma" igår via Voddler, den var så mysig. En helt underbar film om en underbar författarinna! SEVÄRD!

Nu ska jag facebooka lite sedan blir det lite jobb! Självklart så glömmer jag matlådan hemma idag! BAAH


PunkRockMama

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback