Uppdatering

Ja, har bara fyra arbetstimmar kvar innan semestern tar fart! Den här veckan har min kropp gått i någon dvala, den har börjat gå ner i varv och förbereda sig inför ledighet! Jag ska börja blogga lite mer frekvent nu under semestern. Jag, Ante och Ollie ska ut och bila runt i Sverige, det finns ställen från barndomen som jag vill tillbaka till, som tex. Varamonbadet, Bona och framförallt Sörsjön! Släkt och vänner ska hälsas på, J och S och Korven kommer till oss nästa vecka, och sedan ska vi upp till M&P och S&K. Far och Benjamin är inräknade självklart!
Midsommarhelgen firades med familj och vänner, det var min jobbarhelg men jag hade sånt flyt och bra arbetspass så jag ska inte klaga! Vi drack gott och åt gott och badade i havet! Denna Ö ger mig liv!
Jag fick chansen och träffa J Benjamins "something", ;) Skön och jordnära tjej som jag verkligen klickade med. Benjamin passade på och laga min bil, bromsarna fick bytas. Vilken trygghet och ha två bilmekaniker nära sig! Huset var fullt och helt plötsligt på måndag kändes det helt öde, inga barn som springer, inga hundar som stimmar och ingen bror! Men snart är vi där igen! Super till det och umgås!
Idag ska jag och A, grannen dricka drinkar och fira in semestern så som den ska firas. Imorgon har vi bestämt att vi ska till Bjärby och bada, vi ska packa matsäck och dricka och sedan bara vara på stranden! Måste hitta Antes popuptält, riktigt smidigt att ha det med sig när man är iväg en hel dag!
Nähe nu ska jag hoppa in i uniformen och jobba mina sista timmar!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback